Adresas: Ulonų g. 14B-29, 62157 Alytus, tel. +370 647-09493
el. p. administracija@alnaknam.lt.
Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 149938665
Darbo krūvis – 1 etatas.
Darbo sutarties rūšis – 3 mėnesių bandomasi laikotarpis (neterminuota).
Darbo užmokestis – 1 etatui (nuo 1367,61 eurų neatskaičius mokesčių).
Darbo pradžia – pagal susitarimą.
- Individualios priežiūros darbuotoju turi teisę dirbti:
1.1. asmuo įgijęs socialinio darbuotojo padėjėjo ar lankomosios priežiūros darbuotojo, ar individualios priežiūros darbuotojo kvalifikaciją pagal socialinio darbuotojo padėjėjo ar lankomosios priežiūros darbuotojo, ar individualios priežiūros darbuotojo profesinio mokymo programą, arba
1.2. asmuo, socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka išklausęs 40 akademinių valandų įžanginius mokymus, o pradėjęs dirbti per 12 mėnesių – ne trumpesniu kaip 160 akademinių valandų mokymus, arba
1.3. asmuo, sveikatos apsaugos ministro nustatyta tvarka įgijęs slaugytojo padėjėjo profesinę kvalifikaciją ir socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatyta tvarka išklausęs 40 akademinių valandų įžanginius mokymus.
- Reikalavimai:
2.1. pageidaujama mokėti Microsoft Office programiniu paketu;
2.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais norminiai aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų teikimą, taip pat Lietuvos socialinių darbuotojų etikos kodeksu;
2.3. gerai mokėti valstybinę kalbą žodžiu ir raštu;
2.4. turi pasižymėti tokiomis savybėmis kaip tolerancija, geranoriškumas, atsakingumas, kūrybiškumas bei iniciatyvumas.
2.5. turi vadovautis šiomis vertybinėmis nuostatomis:
2.6. gerbti savo klientus ir vertinti kiekvieno iš jų unikalumą;
2.7. būti empatiškas, stengtis suprasti kiekvieną klientą ir jam padėti;
2.8. vertinti visus klientus vienodai ir teikti jiems pagalbą nepriklausomai nuo jų socialinės padėties, tikėjimo, lyties, rasės, įsitikinimų ar pažiūrų;
2.9. pasitikėti savo klientu, būti objektyviu priimti sprendimus, nesivadovauti išankstinėmis nuostatomis;
2.10. sukurti bendradarbiavimo su klientu santykius, į jo socialinių problemų sprendimą įtraukti jį patį, jo šeimą, bendruomenę;
2.11. laikytis konfidencialumo, apie klientą žinomą informaciją teikiant tik įstatymų numatytais atvejais ir tik siekiant apginti kliento interesus.
2.12. turėti vairuotojo (B kategorijos) pažymėjimą ir mokėti vairuoti lengvąjį automobilį (privalumas).
- Darbuotojo funkcijos:
3.1. prižiūri Alytaus nakvynės namų patalpas ir jose esantį turtą;
3.2. kontroliuoja, kad į Alytaus nakvynės namus pašaliniai asmenys nepatektų savavališkai;
3.3. policijos ar greitosios medicinos pagalbos tarnybų pristatytus asmenis laikino apnakvindinimo patalpose apnakvindina tik esant sveikatos priežiūros specialistų išvadai, kad asmeniui nereikalinga būtinoji medicinos pagalba,
3.4. nuo 22 val. iki 6 val. užrakina antro ir trečio aukšto virtuves;
3.5. esant būtinumui tikrina klientų atsinešamus daiktus, neleidžia į kambarius ir į laikino apnakvindinimo patalpas neštis pavojingų daiktų, ginklų, alkoholio ir jo surogatų. Klientams atsinešti stambiagabaritinius daiktus į gyvenamąsias patalpas galima tik su administracijos leidimu;
3.6. kas vakarą surašo tą naktį nakvojančius klientus į Alytaus nakvynės namų gyventojų registracijos žurnalą. Laikino apnakvindinimo paslaugas gavusieji asmenys surašomi Alytaus nakvynės namų laikino apnakvindinimo paslaugų gavėjų registracijos žurnale;
3.7. patikrina, kad išeidami asmenys paliktų tvarkingas laikino apnakvindinimo patalpas – išsineštų šiukšles, asmeninius daiktus, tvarkingai paliktų čiužinius ir pan.;
3.8. įvykus nelaimingam atsitikimui ar susirgus klientui, suteikia pirmąją pagalbą, o esant reikalui, iškviečia Greitąją medicinos pagalbą;
3.9. reikalauja, kad klientai laikytųsi vidaus tvarkos taisyklių. Nesilaikančius įspėja ir imasi priemonių , kad šios taisyklės nebūtų pažeidinėjamos;
3.10. kilus konfliktams tarp klientų, juos įspėja ir bando sutaikyti konfliktuojančias puses. Nepavykus išspręsti konflikto, nedelsiant iškviečia policiją;
3.11. visus per pamainą kilusius vidaus tvarkos taisyklių pažeidimus ir konfliktus užrašo Alytaus nakvynės namų Pamainų perdavimo žurnale ir surašo tarnybinius pranešimus. Apie įvykius žodžiu informuoja administracijos darbuotojus jiems atvykus į darbą;
3.12. pastebėjus elektros, vandentiekio, kanalizacijos ar kitus vidaus tinklų pažeidimus arba gedimus informuoja atitinkamas avarines tarnybas ir įstaigos vadovybę;
3.13. nakvynės namų patalpų užpuolimo, akivaizdžios vagystės, gaisro ar panašiais atvejais ar kai įstaigos darbuotojams ar klientams gresia pavojus, nedelsiant telefonu 112 informuoja policiją ar kitas atitinkamas tarnybas ir įstaigos vadovybę;
3.14. pamainos metu nuolat stebi vaizdo kameras, pildo Vaizdo kamerų stebėjimo žurnalą. Įvykus incidentui, užfiksuoja pažeidimo datą ir laiką;
3.15. glaudžiai bendrauja ir bendradarbiauja su Socialinių paslaugų padalinio socialiniais darbuotojais ir su asmenimis iš socialinių paslaugų gavėjo socialinės aplinkos;
3.16. įtarus, kad klientas yra galimai neblaivus, patikrina asmens blaivumą alkotesteriu ir užpildo Asmens blaivumo testą;
3.17. teikia informaciją interesantams dėl paslaugų Alytaus nakvynės namuose teikimo tvarkos;
3.18. kas 2-4 valandos, o esant poreikiui ir dažniau, vizituojant kambarius kontroliuoja ar klientai laikosi vidaus tvarkos taisyklių reikalavimų;
3.19. neleidžia klientams vartoti alkoholinių gėrimų, rūkyti gyvenamosiose patalpose. Patikrinimo metu išima alkoholinius gėrimus, toksines medžiagas, ne pagal paskirtį naudojamus vaistus ir surašo tarnybinį pranešimą. Tarnybinius pranešimus perduoda administracijai;
3.20. priima ir išduoda klientams jų gyvenamojo kambario raktą;
3.21. pas klientus atvykusius svečius užregistruoja Lankytojų registracijos žurnale. Kontroliuoja, kad svečias išvyktų ne ilgiau kaip po 2 valandų. Išimtys taikomos administracijos leidimu;
3.22. atrakina pagrindines pastato duris 6.00 val. ir 22.00 val. jas užrakina;
3.23. užeina į klientų kambarius bet kuriuo paros metu, jei kyla įtarimas, jog jie pažeidžia nustatytą tvarką;
3.24. valstybės švenčių dienomis iškelia Lietuvos valstybės vėliavą 6.00 val. ir nuleidžia 22.00 val.;
3.25. veda Gyventojų paliktų dokumentų, kitų vertingų daiktų apskaitos žurnalą. Dokumentai ir kiti vertingi klientų daiktai saugomi patalpoje esančiuose seifuose;
3.26. pildo Vienkartinės nakvynės paslaugų teikimo registracijos žurnalą. Kai įstaigoje nebūna kasininko, kartu su klientu rezervuoja pinigus už vienkartinės nakvynės paslaugas;
3.27. kitų rajonų savivaldybių klientus įrašo į Rajono asmenų, gavusių laikino apnakvindinimo paslaugas žurnalą;
3.28. naujai atvykusius klientus patikrina dėl utėlėtumo (galvą, drabužius). Radus utėlių imasi priemonių joms naikinti. Esant reikalui naują klientą nukreipia maudytis, perrengia, pavalgydina, naujai atvykusiems klientams užpildo Naujoko anketą;
3.29. prižiūri nakvynės namams priskirtos teritorijos aplinką, pasitelkia klientus jos tvarkymui;
3.30. kelia savo profesinę kvalifikaciją, dalyvaujant periodiniuose profesinės kvalifikacijos kėlimo mokymuose;
3.31. atsižvelgdamas į kliento savarankiškumo lygį, pagal individualius asmens poreikius teikia pagalbą kasdienio gyvenimo veikloje: padeda tvarkytis buityje ir namų ruošoje (tvarkyti kambarius, virtuvę, drabužių spintas, valyti paviršius, skalbti ir pan.), apsirūpinti maisto produktais ir ruošti maistą, maitintis, apsirengti, judėti, rūpintis asmens higiena (naudotis tualetu, maudytis), naudotis asmeninėmis techninės pagalbos priemonėmis, užsiimti mėgstama veikla, mokėti mokesčius ir pan., taip skatina asmenį būti savarankišką;
3.32. esant poreikiui dalyvauja sudarant, peržiūrint individualios pagalbos asmeniui planą, vykdo socialinio darbuotojo ir (ar) jį kuruojančio darbuotojo pavedimus, siekiant įgyvendinti individualios pagalbos asmeniui planą;
3.33. vykdo kitus su Individualios priežiūros darbuotojo pareigybės funkcijomis susijusius nurodymus bei pavedimus.
Pretendentas privalo pateikti:
- Prašymą leisti dalyvauti atrankoje.
- Gyvenimo aprašymą (CV).
- Vairuotojo (B kategorijos) pažymėjimo kopiją.
- Darbo patirtį patvirtinančius dokumentus(socialinio darbo stažą).
Atrankos būdas – pokalbis. Pretendentai, kurie atitiks konkurso skelbime nustatytus kvalifikacinius reikalavimus, apie dalyvavimą atrankoje, atrankos datą, vietą ir laiką bus informuoti asmeniškai.
Dokumentai priimami nuo 2024 m. spalio 28 d. iki 2024 m. lapkričio 8 d. Pretendentai gali pateikti dokumentus adresu Ulonų 14B-29, Alytus, elektroniniu paštu administracija@alnaknam.lt arba siųsti registruotu laišku.
Apie atranką galima pasiteirauti tel. +370 646 24846.